magdasnews.gr
Ζωή

10 αλλαγές στο TAXIS έπειτα από 27 χρόνια

Στον εκσυγχρονισµό του TAXIS προχωρά η ΑΑ∆Ε έπειτα από 27 χρόνια.

Στόχος τα βασικά συστήµατα για την καταγραφή και παρακολούθηση των εισοδηµάτων και οι εφαρµογές για τον εντοπισµό περιπτώσεων φοροδιαφυγής, λαθρεµπορίου, κλοπής, απάτης και διακίνησης «µαύρου» χρήµατος να περάσουν στη νέα εποχή, υποστηρίζοντας τεχνολογικά και επιχειρησιακά σύνθετους ελέγχους αλλά και νέες δράσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Σύμφωνα με την «Απογευματινή», στις βασικές δράσεις του νέου TAXIS περιλαµβάνονται τα εξής:

  • 1. Μητρώο Φορολογουµένων: Θα περιλαµβάνει προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες για φυσικά και νοµικά πρόσωπα, θα αποδίδει Αριθµό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και Κωδικούς Αριθµούς ∆ραστηριοτήτων (ΚΑ∆).
  • 2. Μητρώο Κινητών και Ακινήτων Στοιχείων Περιουσίας.
  • 3. Υπηρεσίες ∆ηλώσεων Φορολογουµένων.
  • 4. Βεβαίωση Φόρου και Πληρωµές: Θα ενσωµατώνει υπηρεσίες που αφορούν το σύνολο των υποχρεώσεων για δηλώσεις που φέρει ο κάθε φορολογούµενος σύµφωνα µε τη νοµοθεσία. Ανάλογα µε το προφίλ του φορολογουµένου, ο ίδιος θα καλείται να βεβαιώνει προσυµπληρωµένες φόρµες, είτε να συµπληρώνει φόρµες που παρέχονται από το σύστηµα.
  • 5. Λογιστική Εικόνα Φορολογουµένου: Θα περιλαµβάνει λειτουργικότητες τήρησης λογαριασµού για όλους τους φορολογούµενους και θα διαµορφώνει µε αυτόν τον τρόπο µία συνολική λογιστική εικόνα του φορολογουµένου.
  • 6. Γνωστοποιήσεις-Κοινοποιήσεις, Συµµόρφωση και ∆ιαχείριση Υποθέσεων: Η λειτουργικότητα αυτή αφορά την ανάθεση υποθέσεων για διεκπεραίωση από στελέχη σε όλη την επικράτεια.
  • 7. Ανάλυση Κινδύνων: Θα περιλαµβάνει τη συγκρότηση προφίλ για διάφορες οντότητες. Η λειτουργικότητα αυτή πρέπει να µπορεί να αξιοποιεί ανάλυση και µοντελοποίηση της συµπεριφοράς των υποκειµένων και να αναγνωρίζει οµοιότητες.
  • 8. Υποστήριξη Ελέγχων: Θα περιλαµβάνει τις λειτουργικότητες οι οποίες θα υποστηρίζουν τις ελεγκτικές εργασίες που θα πραγµατοποιούνται στα Ελεγκτικά Κέντρα. Θα υποστηρίζεται µε δύο εκδοχές, µία για αποµακρυσµένο έλεγχο και µία για επιτόπιο έλεγχο στον χώρο του φορολογουµένου. Οι λειτουργικότητες θα καλύπτουν όλο το εύρος των εργασιών, καθώς και της συλλογής και της επεξεργασίας των απαραίτητων δεδοµένων από συστήµατα της ΑΑ∆Ε και εξωτερικές πηγές.
  • 9. ∆ηµιουργία Αναφορών και ∆ιαµόρφωση Πολιτικών Συµµόρφωσης: Θα περιλαµβάνει τη διαχείριση ρυθµίσεων και ληξιπρόθεσµων οφειλών µε βάση ένα ενιαίο σύνολο κανόνων.
  • 10. Μητρώο Ηλεκτρονικών Μέσων Φορολογουµένου: Η περιοχή αυτή θα περιλαµβάνει υπηρεσίες διαπίστευσης, ταυτοποίησης και εγγραφής συστηµάτων, που θα διαβιβάζουν µε ασφαλή τρόπο δεδοµένα προς την ΑΑ∆Ε για λογαριασµό του φορολογουµένου διασφαλίζοντας την εξουσιοδότησή του.

Σχετικές αναρτήσεις

Μοναδικές εικόνες: Tο εντυπωσιακό Bόρειο Σέλας «έντυσε» τον ουρανό της Αττικής

Newsroom

ΑΘΗΝΑ – ATHENEE – Eπίσημο Release Party της νέας συλλογής του Αλέξανδρου Χριστόπουλου

News Room M

Τι έκανε η Μαρίνα Σάττι και… εκνεύρισε τους οδηγούς ταξί

Newsroom