Από την επόμενη εβδομάδα, η κυβέρνηση προχωρά στην υλοποίηση μιας νέας πλατφόρμας αξιολόγησης των δημόσιων υπηρεσιών μέσω του gov.gr, με στόχο την αναγνώριση των δυσλειτουργιών και την εφαρμογή μέτρων για τη βελτίωση τους. Η αξιολόγηση θα πραγματοποιείται από περίπου 5 εκατ. πολίτες που έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του gov.gr και έχουν παραχωρήσει τα στοιχεία τους στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας.
Η διαδικασία θα περιλαμβάνει ένα ερωτηματολόγιο τύπου multiple choice με 40-50 ερωτήσεις και κλίμακα βαθμολογίας από το 1 έως το 10, επιτρέποντας στους πολίτες να εκφράσουν την ικανοποίησή τους για τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως ο ΕΦΚΑ, η ΔΥΠΑ, οι εφορίες, τα ΚΕΠ και οι υπηρεσίες των Δήμων και Περιφερειών.
Η αξιολόγηση θα γίνεται δύο φορές το χρόνο και θα περιλαμβάνει ανοιχτές ερωτήσεις, ώστε οι πολίτες να καταθέσουν τις προτάσεις τους για τη βελτίωση των υπηρεσιών. Ο δεύτερος άξονας της αξιολόγησης θα αφορά την ποιοτική ανατροφοδότηση μετά από προσωπικές συναλλαγές με δημόσιες υπηρεσίες, με στόχο να εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, όπως η καθαριότητα και η κατάσταση του οδικού δικτύου.
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει την Τρίτη 29 Απριλίου με την δημοσιοποίηση περαιτέρω λεπτομερειών από τον υπουργό Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιο.