Οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος συνεχίζουν να προκαλούν πονοκεφάλους σε χιλιάδες καταναλωτές, καθώς πλήθος καταγγελιών φέρνουν στο φως σοβαρά λάθη στις μετρήσεις και εκδόσεις των λογαριασμών. Παρά το γεγονός ότι οι λογαριασμοί ρεύματος επιδοτούνται από το κράτος για να αποφευχθούν τα υπέρογκα ποσά λόγω της αυξημένης τιμής της ενέργειας, οι καταναλωτές αναφέρουν σοβαρές ανωμαλίες στην εκκαθάριση.
Σύμφωνα με καταγγελίες, οι μετρήσεις από τα συνεργαζόμενα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ δεν πραγματοποιούνται εντός του χρονοδιαγράμματος, δηλαδή στο τέλος του αναγραφόμενου μήνα. Ως αποτέλεσμα, δεν καταγράφονται οι σωστές κιλοβατώρες εγκαίρως στους παρόχους, με αποτέλεσμα οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί να εκδίδονται με αυθαίρετες και κατά προσέγγιση μετρήσεις.
Ακόμη, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι υπεύθυνοι για τη μέτρηση επικαλούνται διάφορα «προβλήματα» που εμπόδισαν την προσέγγιση του μετρητή, αφήνοντας τον καταναλωτή να πληρώσει λανθασμένες χρεώσεις. Στο τέλος, οι καταναλωτές καταλήγουν να πληρώνουν για ποσά που δεν αντιστοιχούν στην πραγματική κατανάλωση ρεύματος τους.
Αυτή η κατάσταση έχει προκαλέσει εκνευρισμό και αναστάτωση, καθώς οι πολίτες δεν μπορούν να βασιστούν στις μετρήσεις και τους λογαριασμούς που λαμβάνουν. Η ανάγκη για επανεξέταση και βελτίωση της διαδικασίας έκδοσης λογαριασμών και μέτρησης ρεύματος καθίσταται επιτακτική.