Η δημοφιλής Tesla και ο επικεφαλής της, Elon Musk, έχουν κερδίσει τόσο αφοσιωμένους υποστηρικτές όσο και σφοδρούς επικριτές. Μετά την απόφασή του να στηρίξει ακροδεξιά κινήματα και τον πρώην πρόεδρο Donald Trump, το μίσος για τον επιχειρηματία έχει φουντώσει, με αρκετούς κατόχους Tesla να αποφασίζουν να εξωτερικεύσουν τη δυσαρέσκειά τους.
Τα αυτοκόλλητα “I bought this before Elon went crazy” που πριν λίγα χρόνια ήταν απλώς μια τάση στις ΗΠΑ, πλέον έχουν φτάσει στην Ελλάδα, αναρτώνται στα οχήματα μοντέλων της Tesla, και εκφράζουν την απογοήτευση ορισμένων οδηγών που βλέπουν τον Musk ως υπεύθυνο για την πολιτική του ρόλο και τις αμφιλεγόμενες επιλογές του.
Αρχικά, τα αυτοκόλλητα δημιουργήθηκαν από τον Matthew Hiller, ο οποίος είχε την ιδέα μετά από την απογοήτευση που ένιωσε λόγω της συμπεριφοράς του Musk στα κοινωνικά δίκτυα και την πολιτική του δραστηριότητα. Στη συνέχεια, η ιδέα πήρε μεγάλη διάσταση, με τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται, και πλέον, οι οδηγοί Tesla παγκοσμίως, ακόμη και στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν αυτά τα στίκερ ως σύμβολο διαμαρτυρίας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι τα αυτοκόλλητα “Tesla Anti-Elon Club” και “Shut Up Elon” έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή, με το κοινό να τα προμηθεύεται από ηλεκτρονικά καταστήματα με τιμές που ξεκινούν από λίγα δολάρια.
Εν τω μεταξύ, η Tesla βιώνει μία μικρή κάμψη στις πωλήσεις, καθώς οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 13% το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε μεγάλο βαθμό λόγω της αμφιλεγόμενης πολιτικής παρουσίας του Musk και της ελλιπούς ανανέωσης της προϊοντικής γκάμας της. Αυτές οι εξελίξεις, σε συνδυασμό με την οικονομική αβεβαιότητα, προκάλεσαν μία πτώση στη μετοχή της Tesla, αν και αργότερα ανέκαμψε με τη φημολογία ότι ο Musk σύντομα θα αποχωρήσει από την κυβέρνηση του Trump.
Αυτό το φαινόμενο των “Anti-Elon” αυτοκόλλητων αποδεικνύει ότι οι πολιτικές πεποιθήσεις του Musk επηρεάζουν όλο και περισσότερο την εικόνα της Tesla, ενώ οι φίλοι και εχθροί του συνεχώς αυξάνονται.