Μάγδα Τσέγκου
News

Χαμός στη Θεσσαλονίκη με τις λαμπάδες του μετρό!

Χαμός στη Θεσσαλονίκη με τις λαμπάδες του μετρό!

Ντουμπάι και Θεσσαλονίκη, δύο πόλεις φαινομενικά διαφορετικές, αλλά με έναν ιδιαίτερο κοινό παρονομαστή φέτος: τις λαμπάδες του Πάσχα. Όπως φαίνεται, οι λαμπάδες «Μετρό Θεσσαλονίκης» και «σοκολάτα Ντουμπάι» έχουν κατακτήσει φέτος την προτίμηση του κόσμου, κυριαρχώντας στις πωλήσεις και ανταγωνιζόμενες για την κορυφή.

Ο Αλέξης Γεράκης, ο οποίος μαζί με τον αδερφό του κατασκευάζει χειροποίητες λαμπάδες σε δεκάδες σχέδια και σχήματα, εξηγεί ότι φέτος οι Θεσσαλονικείς έχουν αγκαλιάσει ιδιαίτερα τις λαμπάδες «Μετρό Θεσσαλονίκης», εμπνευσμένες από το νέο μέσο μαζικής μεταφοράς της πόλης. Η λειτουργία του Μετρό φαίνεται να έχει αφήσει θετικό αποτύπωμα στην καθημερινότητα των πολιτών, και έτσι η λαμπάδα αυτή έγινε ανάρπαστη. Μάλιστα, ο Αλέξης Γεράκης επισημαίνει ότι οι παραγγελίες για αυτήν την κατηγορία συνεχώς αυξάνονται, κάνοντάς την μία από τις πιο περιζήτητες.

metro_thessalonikis_sokolata_dubai_lampada_2_

Από την άλλη, η «σοκολάτα Ντουμπάι» έχει κλέψει τις καρδιές των καταναλωτών, καθώς η μόδα γύρω από τη συγκεκριμένη γεύση συνεχώς εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο. Όχι μόνο γλυκά, αλλά και φαγητά και τσουρέκια από Ντουμπάι είναι πλέον απόλυτα στη μόδα, και η επιχείρηση των αδερφών Γεράκη δεν άφησε αυτήν την τάση ανεπηρέαστη.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η επιχείρηση των Γεράκη έχει κατασκευάσει πάνω από 2000 σχέδια λαμπάδων τα τελευταία 20 χρόνια, πολλές εκ των οποίων έχουν δημιουργηθεί με έμπνευση από τους πελάτες τους. Στο εξωτερικό, ιδιαίτερα στη διασπορά των Ελλήνων, οι λαμπάδες που αποτυπώνουν το ελληνικό στοιχείο, όπως το σουβλάκι, το ουζάκι, το μπουζούκι και η ποντιακή λύρα, κάνουν θραύση. Πολλές από αυτές τις δημιουργίες έχουν ταξιδέψει σε χώρες όπως η Αυστραλία, με τη δημοτικότητα των ελληνικών παραδόσεων να ενισχύει τη ζήτηση.

Εντυπωσιακό είναι ότι οι μισές από τις λαμπάδες που δημιουργούνται από τους Γεράκη έχουν προκύψει από ιδέες των πελατών τους, γεγονός που δείχνει την έμφαση που δίνουν στη συνεργασία και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Οι δημιουργίες τους εμφανίζονται συνεχώς στα social media και TikTok, με τη λαμπάδα «Μετρό» να έχει γίνει ήδη viral. Όπως καταλήγει ο Αλέξης Γεράκης, είναι ευτυχείς να βλέπουν τις δημιουργίες τους να γίνονται μέρος της εορταστικής παράδοσης, ενσωματώνοντας με τη σειρά τους τη Θεσσαλονίκη και το Ντουμπάι στην ελληνική πασχαλινή παράδοση.

Related posts

Εκπαιδευτικό σεμινάριο πρώτων βοηθειών διοργανώνει ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης

News Room M

Καθαρά Δευτέρα 2025: Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι

News Room M

Αμαλιάδα: Τα ευρήματα που καθορίζουν την ώρα θανάτου του Παναγιωτάκη

News Room M