magdasnews.gr
News

O Ζούκερμπεργκ δίνει έως και 5.000 δολάρια σε δημοφιλείς influencers των ΗΠΑ για να μπουν σε Facebook και Instagram

O Ζούκερμπεργκ δίνει έως και 5.000 δολάρια σε δημοφιλείς influencers των ΗΠΑ για να μπουν σε Facebook και Instagram

Η Meta, η εταιρεία πίσω από το Facebook και το Instagram, φέρεται να έχει ξεκινήσει μια φιλόδοξη εκστρατεία για να προσελκύσει δημοφιλείς influencers στις πλατφόρμες της, σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC. Η εταιρεία προσφέρει έως και 5.000 δολάρια σε δημιουργούς περιεχομένου που θα μεταπηδήσουν από ανταγωνιστικές πλατφόρμες, όπως το TikTok, και θα ενταχθούν στα δικά της δίκτυα.

Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει τη στρατηγική της Meta να εκμεταλλευτεί την αβεβαιότητα γύρω από το TikTok, το οποίο παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές στο νεανικό κοινό. Παρά την έμμεση αναφορά της Meta, είναι σαφές πως η προσπάθεια στοχεύει στην ανακατανομή των δημιουργών περιεχομένου και των κοινοτήτων τους, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της Meta στην αγορά των κοινωνικών μέσων.

Οι όροι ένταξης στο πρόγραμμα «Breakthrough Bonus»

Το κίνητρο που προσφέρει η Meta είναι ενταγμένο στο νέο πρόγραμμα «Breakthrough bonus programme». Οι influencers που θα επιλεγούν καλούνται να δημοσιεύουν τακτικά πρωτότυπα βίντεο (reels) στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram. Για να διατηρήσουν το μπόνους τους, θα πρέπει να ανεβάζουν τουλάχιστον 20 reels στο Facebook και 10 reels στο Instagram κάθε μήνα για τις πρώτες 90 ημέρες.

Προϋπόθεση συμμετοχής αποτελεί η πλήρης απουσία τους από το Facebook ή το Instagram πριν από την ένταξή τους στο πρόγραμμα. Με άλλα λόγια, οι ενδιαφερόμενοι influencers πρέπει να είναι εντελώς νέοι χρήστες σε αυτές τις πλατφόρμες. Επιπλέον, η Meta υπόσχεται στους επαληθευμένους χρήστες δωρεάν πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «blue check», ενισχύοντας την παρουσία και την αξιοπιστία τους.

Το πλαίσιο του ανταγωνισμού

Το TikTok, το οποίο εκτιμάται πως αριθμεί περίπου 170 εκατομμύρια χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες – σχεδόν το 50% του πληθυσμού της χώρας – παραμένει κυρίαρχος παίκτης στην αγορά. Η Meta, γνωρίζοντας τη δυναμική του TikTok στο νεότερο κοινό, φαίνεται να εστιάζει στη δημιουργία ενός πιο ελκυστικού περιβάλλοντος για τους influencers, ελπίζοντας να προσελκύσει τη δημιουργική τους ενέργεια και το κοινό τους.

Με αυτό το πρόγραμμα, η Meta επιχειρεί να αποδυναμώσει την κυριαρχία του TikTok, δίνοντας στους δημιουργούς περισσότερα οικονομικά και επαγγελματικά κίνητρα, ενώ παράλληλα επενδύει στην εξέλιξη των δικών της εργαλείων περιεχομένου.

Related posts

Έρχεται νέο κύμα κακοκαιρίας από την Τετάρτη: Τεράστια ποσοστά βροχής

News Room M

“Βρέχει χρήμα”: Τα δύο µεγάλα projects και τα οφέλη για 50.000 άνεργους και νοικοκυριά

News Room M

Σαντορίνη: Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη συνεχιζόμενη σεισμική δραστηριότητα

News Room M