Η Ακαδημία Κινηματογράφου προκάλεσε αίσθηση με την απόφασή της να υπονομεύσει την Αντζελίνα Τζολί και να στηρίξει τον Μπραντ Πιτ, στερώντας από την ηθοποιό την υποψηφιότητα για Όσκαρ Καλύτερης Ηθοποιού για την ταινία «Μαρία». Η ταινία, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια και πολλά βραβεία στο Φεστιβάλ Βενετίας, δεν κατάφερε να εξασφαλίσει υποψηφιότητες στις σημαντικότερες κατηγορίες, με εξαίρεση αυτή για τη Διεύθυνση Φωτογραφίας.
Η απόφαση αυτή έρχεται ως έκπληξη για πολλούς, καθώς η Αντζελίνα Τζολί είχε εκθειαστεί για την ερμηνεία της στην ταινία, η οποία αποτελούσε την επιστροφή της στο σινεμά μετά από χρόνια απουσίας. Η ηθοποιός είχε αποσπάσει θετικά σχόλια και είχε προταθεί για Χρυσή Σφαίρα, κάτι που την τοποθετούσε ως φαβορί για μία υποψηφιότητα. Ωστόσο, το Χόλιγουντ φάνηκε να έχει διαφορετική άποψη, με αποτέλεσμα η Τζολί να μείνει εκτός κούρσας για το Όσκαρ.
Το ρεπορτάζ του Hollywood Reporter τονίζει ότι η απογοήτευση για την Τζολί είναι μεγάλη, καθώς η ταινία «Μαρία» δεν ήταν μόνο μία επαγγελματική, αλλά και προσωπική επένδυση για εκείνη. Η ηθοποιός είχε κερδίσει το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου το 2000 για την ταινία «Girl, Interrupted», και είχε ξαναβρεθεί στην κούρσα των υποψηφιοτήτων το 2009, ενώ το 2013 τιμήθηκε με το ανθρωπιστικό βραβείο Jean Hersholt.
Η κατάσταση στον κινηματογραφικό κόσμο του 2025 είναι γεμάτη ανατροπές. Εκτός των Τζολί, μεγάλα ονόματα όπως ο Ντένζελ Ουάσινγκτον και η Νικόλ Κίντμαν βρέθηκαν εκτός κούρσας, ενώ στα βραβεία Όσκαρ έκαναν την εμφάνισή τους νέοι υποψήφιοι, όπως η Ντέμι Μουρ για την ερμηνεία της στην ταινία «The Substance», η οποία την καθιέρωσε ως φαβορί για το Όσκαρ Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας.
Στον αντίποδα, η Αριάνα Γκράντε κατάφερε να εξασφαλίσει υποψηφιότητα για Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου, ενώ η Σελένα Γκόμεζ έμεινε εκτός, παρά τη συμμετοχή της στην ταινία «Emilia Perez», η οποία κατάφερε να κερδίσει 13 υποψηφιότητες.
Αυτό το τοπίο, γεμάτο εκπλήξεις και ανατροπές, προκαλεί έντονες συζητήσεις στον κόσμο του κινηματογράφου και αναμένεται να συνεχίσει να απασχολεί τα μέσα ενημέρωσης, καθώς πλησιάζουμε στην τελετή απονομής των βραβείων.