Η πολύ πρωινή ζώνη της Μεγάλης Δευτέρας αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με τις ενημερωτικές εκπομπές να δίνουν σκληρή μάχη για την προτίμηση του κοινού. Τα περισσότερα προγράμματα κινήθηκαν σε αξιοπρεπή ποσοστά, ωστόσο το «Σήμερα» του ΣΚΑΪ ήταν εκείνο που ξεχώρισε, καταγράφοντας εντυπωσιακό ποσοστό 19,6% στο γενικό σύνολο – το υψηλότερο της ζώνης.
Η εκπομπή «Σήμερα» με τον Δημήτρη Οικονόμου και τη Ντόρα Κουτροκόη συνέχισε να αποδεικνύει πως αποτελεί σταθερή αξία στο ξεκίνημα της ημέρας για το ευρύ κοινό, διατηρώντας σαφές προβάδισμα από τους ανταγωνιστές της. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η «Πρώτη Εικόνα», επίσης του ΣΚΑΪ, με ποσοστό 15,8%, ενώ πολύ κοντά βρέθηκε και το «Κοινωνία Ώρα MEGA» με 14,7%.
Η εκπομπή «Happy Day στον Alpha», παρότι σημείωσε πρωτιά στο δυναμικό κοινό με 16,1%, συγκέντρωσε στο γενικό σύνολο ποσοστό 12,1%, δείχνοντας ότι απευθύνεται πιο έντονα στο νεανικό και ενεργό τηλεοπτικό κοινό. Το ίδιο ποσοστό στο γενικό (12,1%) συγκέντρωσε και η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open, αν και στο δυναμικό κοινό έμεινε αρκετά πιο πίσω με 6,4%.
Η ιστορική «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1, με τον Γιώργο Παπαδάκη, δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 11% στο γενικό, ενώ η εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ1 κατέγραψε το χαμηλότερο ποσοστό της ζώνης με 7,4%, αποτυπώνοντας μια σταθερά μειωμένη απήχηση στις πρωινές ώρες.
Γενικότερα, τα δεδομένα της Μεγάλης Δευτέρας δείχνουν πως η ενημέρωση συνεχίζει να κυριαρχεί στη συγκεκριμένη χρονική ζώνη, με τον ΣΚΑΪ να κατακτά τις πρώτες θέσεις και το Mega να ακολουθεί από κοντά. Η μάχη συνεχίζεται καθημερινά με μικρές αποκλίσεις, ενώ οι εορταστικές ημέρες ενδέχεται να φέρουν επιπλέον ανατροπές στο τηλεοπτικό σκηνικό.