magdasnews.gr
Ζωή

Σάλος με την πρώτη «συνέντευξη» Σουμάχερ: Δικαιώθηκε η οικογένειά του έναν χρόνο μετά

Σάλο είχε προκαλέσει πριν από ένα χρόνο η ψεύτικη συνέντευξη που είχε δημοσιεύσει το γερμανικό περιοδικό Die Aktuelle για τον Μίκαελ Σουμάχερ.

Μάλιστα είχε προκάλεσε αντιδράσεις όταν έβαλε το πρόσωπο του Σουμάχερ στο εξώφυλλο του τεύχους που κυκλοφόρησε στις 15 Απριλίου 2023, με τη συνοδευτική λεζάντα: «Αποκλειστική συνέντευξη».

Το περιοδικό ανέφερε ότι ήταν η «πρώτη συνέντευξη» που έδωσε ο Σουμάχερ μετά το ατύχημά του, προσθέτοντας: «Όχι πενιχρά, νεφελώδη μισόλογα από φίλους. Αλλά απαντήσεις από τον ίδιο! Από τον 54χρονο Σουμάχερ».

Σε δήλωσή της την Πέμπτη στο Associated Press, η εκπρόσωπος της οικογένειας του Σουμάχερ, Σαμπίν Κεμ, έκανε λόγο για «επιτυχημένη» νομική κίνηση, χωρίς να προχωρήσει σε περαιτέρω σχολιασμό. Το ποσό της αποζημίωσης φέρεται να ανέρχεται σε 200.000 ευρώ.

Μετά τον σάλο που είχε προκληθεί από την υποτιθέμενη συνέντευξη, ο γερμανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης Funke είχε ζητήσει συγγνώμη από την οικογένεια του Σουμάχερ, ενώ είχε προχωρήσει στην απόλυση της αρχισυντάκτριας του «Die Aktuelle», Αν Χόφμαν.

«Αυτό το κακόγουστο και παραπλανητικό άρθρο δεν έπρεπε ποτέ να δημοσιευθεί. Δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στα πρότυπα της δημοσιογραφίας που περιμένουμε εμείς και οι αναγνώστες μας, από μια ομάδα όπως η Funke», ανέφερε τότε η διευθύντρια των περιοδικών του ομίλου, Μπιάνκα Πόλμαν.

 

Σχετικές αναρτήσεις

Η ακρίβεια φέρνει το «κίνημα του τάπερ»

Newsroom

Μαγικά Χριστούγεννα με τον Αντώνη Ρέμο στο Περιστέρι

News Room M

Η BOSS επιστρέφει στους αγώνες HAHNENKAMΜ ως επίσημος συνεργάτης και αποκαλύπτει τηνς εμπειρίας της wearable τεχνολογίας “MAGIC MOMENT”

News Room G