Ένα ακραίο περιστατικό βίας σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (5/5) στη Θεσσαλονίκη, όταν τρεις ανήλικες μαθήτριες ξυλοκόπησαν μια 14χρονη, καταγράφοντας μάλιστα την επίθεση με το κινητό τους τηλέφωνο. Το θύμα, που χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων της, κατήγγειλε το περιστατικό, με αποτέλεσμα να συλληφθούν τόσο οι τρεις δράστριες όσο και δύο γονείς τους για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων.
Η επίθεση σημειώθηκε σε κεντρικό δρόμο της Μενεμένης, αμέσως μετά τη λήξη του σχολικού μαθήματος. Σύμφωνα με την καταγγελία του θύματος, οι τρεις ανήλικες την πλησίασαν αρχικά με λεκτική επίθεση και, στη συνέχεια, άρχισαν να τη χτυπούν με μπουνιές και κλοτσιές, αφήνοντάς την αιμόφυρτη. Η μία από τις δράστιδες, σύμφωνα με τις πληροφορίες, κατέγραφε το περιστατικό με το κινητό της τηλέφωνο, ενώ οι άλλες δύο χτυπούσαν το θύμα.
Το επεισόδιο διήρκεσε αρκετά και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά το κορίτσι στο πρόσωπο, τον λαιμό και άλλα σημεία του σώματος. Μετά την επίθεση, οι τρεις ανήλικες διέφυγαν από το σημείο, αφήνοντας τη 14χρονη αιμόφυρτη. Το θύμα κατέφυγε στο νοσοκομείο για ιατρική περίθαλψη, όπου και ενημέρωσε τους γιατρούς για το συμβάν. Αυτοί με τη σειρά τους ενημέρωσαν την αστυνομία.
Η έρευνα της αστυνομίας οδήγησε στην σύλληψη των τριών ανήλικων δραστριών, ενώ βρέθηκε και κατασχέθηκε το κινητό τηλέφωνο της μίας από αυτές, το οποίο φέρεται να χρησιμοποίησε για να βιντεοσκοπήσει την επίθεση. Επιπλέον, συνελήφθησαν και δύο γονείς των ανηλίκων, οι οποίοι κατηγορούνται για παραμέληση της εποπτείας των παιδιών τους.
Όσον αφορά τα κίνητρα της επίθεσης, το θύμα υποστήριξε ότι η βία συνδέεται με προσωπικές διαφορές, και ότι είχε πέσει ξανά θύμα της ίδιας ομάδας κοριτσιών στο παρελθόν.
Το σοκαριστικό περιστατικό εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την επιρροή της βίας μεταξύ ανηλίκων και την παραμέληση εποπτείας από τους γονείς, ενώ το υλικό της βιντεοσκόπησης αναμένεται να εξεταστεί από τις αρχές προκειμένου να καταστεί σαφέστερη η φύση της επίθεσης και οι ακριβείς συνθήκες του περιστατικού.