Η Marc O’Polo γιόρτασε με ιδιαίτερη λαμπρότητα τα εγκαίνια του νέου καταστήματός της στον πρώτο όροφο του Golden Hall, προσελκύοντας λάτρεις της μόδας, εκπροσώπους των media, influencers και content creators.
Το κατάστημα, με την κομψή και λιτή αισθητική του, αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του brand για διαχρονικό design και βιωσιμότητα.
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη νέα συλλογή FW24, με κεντρικά πρόσωπα το supermodel Gisele Bündchen και τον ποδοσφαιριστή Toni Kroos, οι οποίοι εκφράζουν τα ιδανικά του brand, συνδυάζοντας την κομψότητα και τη βιωσιμότητα.

Η συλλογή περιλαμβάνει πολυτελή, αλλά ταυτόχρονα βιώσιμα κομμάτια, που προσδίδουν νέα διάσταση στο μίνιμαλ στυλ.

Η βραδιά ήταν γεμάτη ζωντάνια, με τους καλεσμένους να απολαμβάνουν την ατμόσφαιρα του event και να εξερευνούν τις νέες δημιουργίες, ενώ παράλληλα γεύτηκαν δροσιστικά cocktails από το βραβευμένο Beefeater London Dry Gin.

Τα Gin & Tonic και τα ιδιαίτερα cocktails πρόσθεσαν έναν urban χαρακτήρα στη βραδιά, ενισχύοντας τη διάθεση των παρευρισκομένων.

Επιπλέον, οι καλεσμένοι απόλαυσαν το «Get the Gisele Glow» drink, ένα υγιεινό μη αλκοολούχο ποτό με το παραδοσιακό εκχύλισμα βοτάνων Kruut Oxymel, που προάγει την αναζωογόνηση και την ευεξία.

Η Marc O’Polo, μέσα από τη συνεργασία της με την RVU Distribution, συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, με το νέο κατάστημα στο Golden Hall να αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξή της.
GOLDENΗ RVU, κορυφαίος διανομέας πολυτελών brands, συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία του brand στην Ελλάδα, προωθώντας τις αξίες της ποιότητας και της βιωσιμότητας που πρεσβεύει η Marc O’Polo.
