magdasnews.gr
Είμαι γυναίκα!

Η Εβδομάδα Μόδας έριξε αυλαία με το φαντασμαγορικό fashion show του διεθνούς guest designer Rami Kadi

Η Εβδομάδα Μόδας έριξε αυλαία με το φαντασμαγορικό fashion show του διεθνούς guest designer Rami Kadi

Η Εβδομάδα Μόδας έριξε αυλαία με το φαντασμαγορικό fashion show του διεθνούς guest designer Rami Kadi 

Η επετειακή 30η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας,  Athens Xclusive Designers Week  έκανε φινάλε με ένα μοναδικό fashion show του Αμερικανό- Λιβανέζου Rami Kadi όπου για πρώτη φορά παρουσίασε την συλλογή του στο ελληνικό κοινό. 

Στα 25 του χρόνια το 2011, ο Rami ξεκίνησε την καριέρα του ανοίγοντας το δικό του ατελιέ στο κέντρο της Βηρυτού έχοντας διακριθεί και βραβευθεί από τον Elie Saab  και λίγα χρόνια αργότερα το 2014 ξεκίνησε να παρουσιάζει τις εντυπωσιακές Haute Couture δημιουργίες του στο Paris Fashion Week, ενώ το όραμά του για τη Βιώσιμη Μόδα, τον έκανε πρωτοπόρο με το Fashion cyber-show το 2020. Ορίστηκε Πρέσβης Καλής Θέλησης για τη Βιώσιμη Μόδα στη Δυτική Ασία από το United Nations Environment Programme (UNEP). Οι εντυπωσιακές Haute Couture δημιουργίες του φιγουράρουν στο κόκκινο χαλί, έχοντας κερδίσει το ενδιαφέρον των διασημοτήτων, όπως η Beyonce, η Jennifer Lopez,  η Kendal Jenner, η Rita Ora, η Katy Perry, η Suki Waterhouse, η Nicole Scherzinger και η Sara Sampaio και πολλές άλλες.

Στο πλαίσιο της 30ης AXDW παρουσίασε τη νέα του haute couture συλλογή  SS22,  Lucid Algorithms.  

“That I and you become one, that from my eyes, you see what is beautiful; and from yours, I see what is unprecedented.”

Μια συλλογή που έκανε ντεμπούτο στα πλαίσια της πρόσφατης Couture Week στο Παρίσι η οποία συνδυάζει  με μοναδικό τρόπο την  τεχνολογία και τις  παραδοσιακές τεχνικές υψηλής ραπτικής. Ο Rami Kadi δεν δίστασε ποτέ να παντρέψει τη ραπτική του με τη νέα τεχνολογία. Μια από αυτές τις πρωτοποριακές του ιδέες ήταν η δημιουργία μιας συλλογής με δημιουργίες που λάμπουν στο σκοτάδι. Με την τρέχουσα κολεξιόν, συνεχίζει τους πειραματισμούς με τη τεχνολογία, εξερευνώντας τους νέους κώδικες NFT και το metaverse. Μέσα από μια πρωτότυπη διεργασία που περιλάμβανε λογάριθμους ο σχεδιαστής ανακάλυψε νέους κόσμους. Θα μπορούσε να είναι η πρώτη συνεργασία υψηλής ραπτικής ανθρώπου-υπολογιστή αυτής της κλίμακας, ο Rami Kadi δημιούργησε τα στοιχεία που θα έγραφαν τη βάση του νέου του θέματος. Στη συνέχεια, τροφοδότησε αυτά τα στοιχεία σε έναν αλγόριθμο, σε μια προσπάθεια να καταλάβει πώς ο τεχνητός νους να κατανοεί την ομορφιά μας. Το αποτέλεσμα ήταν μια σειρά από νέα και πρωτοφανή γραφικά που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα και την αντίληψη τόσο της ανθρωπότητας όσο και των μηχανημάτων.

 Η εντυπωσιακή συλλογή που παρακολουθήσαμε, περιείχε 45 φορέματα από ολογραφικά υλικά που επιδεικνύουν έντονα χρώματα και φαίνεται να φλερτάρουν με το φως γύρω τους αφήνοντάς μας με ένα λαμπερό αποτέλεσμα, σε θηλυκές γραμμές, με περίτεχνες χειροποίητες τεχνοτροπίες. 

Αυτή η συλλογή σηματοδοτεί επίσης την είσοδο του Rami Kadi στον κόσμο του NFT. Ο οίκος υψηλής ραπτικής θα λανσάρει επίσημα τη γραμμή NFT στις 02/02/2022 στο Θέατρο Ψηφιακής Τέχνης (TODA) στο Ντουμπάι, η οποία θα αποτελείται από 120 σπάνια tokens. Η τεχνοτροπία του αυτή αποτελεί έμπνευση για μεγαλύτερη εξέλιξη στον κόσμο της υψηλής ραπτικής. 

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πέμπτη ημέρα της AXDW: Ηλίας Ψινάκης, Ρόη Αποστολοπούλου, Rana Zein, Σταματίνα Τσιμτσιλή, Αλεξάνδρα Σταθοκωστοπούλου, Γιώργος Ασημακόπουλος, Αλεξάνδρα Ζάκκα, Ελένη Αγιοστρατίτη, Στέλλα Μέλιγκαν, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, Αντζέλικα και Βίκυ Φειδάκη, Σούλα Λιάκου Αλέξανδρος Λεμονής κ.α.  

Η βραδιά έκλεισε με ένα cocktail party στο NYX στο Gastrobar Rooftop του Academias Hotel που ήταν και ο χορηγός φιλοξενίας της όλης διοργάνωσης, με πολύ κέφι, απολαυστικά ποτά, υπέροχες λιχουδιές που είχε ετοιμάσει η ομάδα του ξενοδοχείου για τους καλεσμένους και πολύ μουσική. 

Επίσημος Χορηγός Catwalk η τεχνική εταιρεία Ανελκυστήρων  Mitsulift Hellas AE, η εταιρεία που συνδυάζει την πρωτοποριακή και προηγμένη ιαπωνική τεχνολογία με την παγκοσμίου φήμης Λιβανέζικη φιλοξενία.  Στην Mitsulift Hellas AE η εξειδίκευση και η ακρίβεια συναντούν την προσοχή στη λεπτομέρεια.  

Επιπλέον, χορηγός του fashion show η γνωστή διεθνής αλυσίδα εστιατορίων Em Sherif που θα ανοίξει σε λίγο καιρό και στην Ελλάδα.

Επίσης, το  fashion show υποστήριξε η εταιρεία Executive Travel Θεοδοσίου.  

Τα κρασιά Μάρρας Οίνων & Ποτών ΑΕΒΕ με την εξαιρετική ποικιλία ετικετών υποδέχτηκαν τους καλεσμένους της επίδειξης με ένα ποτήρι από γευστικό κρασί.
Την εκδήλωση κάλυψαν πολλά από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και μέσα ενημέρωσης από το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα από την Κίνα το Fashion China @ GXTV, από την Γαλλία το Cosmopolitan & Marie Claire , από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com και η Vogue Arabia. 

Σε κάθε διοργάνωση η εβδομάδα μόδας της Αθήνας στηρίζει εκστρατείες και σκοπούς με κοινωφελή χαρακτήρα.  Αυτή τη σεζόν δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε αδιάφοροι στην αδιανόητη έκρηξη βίας διαφόρων μορφών που βιώνει η κοινωνία μας το τελευταίο διάστημα.  Το concept  “Inclusive is the new Xclusive” έχει ως στόχο την Καταπολέμηση 

της Έμφυλης Βίας, την Ισότητα, την Ενίσχυση και Ενδυνάμωση κυρίως των γυναικών και υποστηρίζουμε την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Διοτίμα», και τους σκοπούς της, για την ενδυνάμωση των γυναικών.

Στo πλαίσιο του συγκεκριμένου concept  πραγματοποιείται έκθεση με quotes Ελλήνων και διεθνών σχεδιαστών σχετικά με την Διαφορετικότητα,  την Ισότητα, τη Γυναικεία Ενδυνάμωση και την Αγάπη. Παράλληλα,  παρουσιάζεται έκθεση με φωτογραφίες διάσημων φωτογράφων για το πώς αποτυπώνουν δημιουργικά με τον φακό τους και πως αντιλαμβάνονται την Διαφορετικότητα  την Ισότητα, τη Γυναικεία Ενδυνάμωση και την Αγάπη ενώ παράλληλα θα πραγματοποιείται  Silent Auction όπου τα έσοδα  θα διατεθούν στο Κέντρο για τα Έμφυλα Δικαιώματα και την Ισότητα «Διοτίμα». Οι φωτογράφοι που θα πάρουν μέρος σε αυτό το πολύ σημαντικό εγχείρημα είναι οι Μαρία Μαρκέζη, Πλάτων Παπαδάτος – Καλός,  Harris Kyprianou, Charis Evagorou, Μάρα Δεσύπρη, Θοδωρής Παπαδάκης, Sakis Lalas, Παναγιώτης Σιμόπουλος, Γιώργος Καλφαμανώλης , Mariam Chorozian, Θωμάς Χρυσοχοΐδης, Βασίλης Τοπουσλίδης , Κύνθια Κυνδελή, Ολυμπία Κρασαγάκη, Ευτύχης Ανδρεαδάκης, Διονύσης Κούτσης, Μάριος Θεολόγης , Θοδωρής Θεοδωρίδης, Πάνος Σταυριανός, Πέτρος Νικολαρέας, Θωμάς Δασκαλάκης.

Επιπλέον, σ’ αυτή τη διοργάνωση το Fashion Design Project by Answear σας καλεί να λάβετε μέρος στο απόλυτο διαγωνισμό σχεδίου μόδας όπου πηγή έμπνευσης αποτελεί ο συνδυασμός του Vintage με το μοντέρνο στυλ. Σχεδιαστικά ταλέντα ανεξαρτήτως 

σπουδών και επαγγελματικής απασχόλησης αλλά με φαντασία, όραμα και δημιουργικότητα αυτή τη σεζόν θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν το δικό τους σχέδιο 

με το κοινό και να διεκδικήσουν την ψήφο του, που θα τους εξασφαλίσει τη συμμετοχή στο θεσμό των New Designers Awards στην επόμενη διοργάνωση και το έπαθλο των 500€ καθώς και τη δυνατότητα να σχεδιάσουν ένα t-shirt για το private label  Answear Lab.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες  έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section:  Doukissa Nomikou Collection, Hara Kaϊmakami, YLIAS – Greek Artwear by Ilias Yerassimou , Maria Mpointa,  Πιτσικάκης Χειροποίητα-Κοσμήματα, Des to Tsantaki mou, Theodosia Art Jewellery, Lina’s Exclusive,  Niki Stylianou Jewelry, Aperitta Is Classic, E.T. Collection. 

Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Επτά κορυφαίες κομμωτικές ομάδες με πάθος για τη μόδα επιμελούνται το hairstyling των μοντέλων κατά την διάρκεια των fashion shows. Η L’Oréal Professionnel Paris παρουσιάζει τα πιο hot hair trends σε κομμωτήρια & backstages με στόχο να αναδεικνύει τη μοναδική ομορφιά κάθε γυναίκας, ώστε να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της.

Την Athens Xclusive Designers Week στηρίζει ως Gold Sponsor η ελληνική εταιρεία Media Strom που για παραπάνω από 50 χρόνια έχει μετατρέψει τον ύπνο και τη βελτίωση του σε επιστήμη με τα μοναδικά προϊόντα της. Στην Εβδομάδα μόδας της Αθήνας έρχεται με το concept «Αποτύπωμα Αγάπης»  βασισμένο στις αρχές της ισότητας, της ομαδικότητας, της κοινωνικής προσφοράς, της συμπερίληψης, της αλληλεγγύης και της υπέρβασης. Η AXDW σε συνεργασία με τη Media Strom προσκάλεσε φωτογράφους  οι οποίοι αποτύπωσαν με διαφορετικό τρόπο ο καθένας το βασικό concept της διοργάνωσης σχετικά με τη διαφορετικότητα  με γνώμονα το «Αποτύπωμα της Αγάπης» στον ίδιο καμβά με κοινό print ανθρώπινα αποτυπώματα. Κατά τη διάρκεια του event, οι προσκεκλημένοι μπορούν να φωτογραφίζονται στο box-photo booth, και να λαμβάνουν την ίδια στιγμή τη φωτογραφία με email ώστε να την ανεβάζουν  στο Instagram για να παίρνουν μέρος σε διαγωνισμό. 

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες της διοργάνωσης είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων καθώς επίσης και το κέντρο 

αισθητικής «Valentine & Co»  της Βαλεντίνης Παπαδάκη όπου επιμελείται τα άκρα των μοντέλων. 

Η εταιρεία Demak up με τα εξειδικευμένα προϊόντα που απομακρύνουν το μακιγιάζ και μας κάνουν να νιώθουμε ακαταμάχητες, το Ο.Β. της εταιρείας Johnson & Johnson,  προϊόντα  από 100% πιστοποιημένο βιολογικό βάμβακι για αξεπέραστη προστασία.

Τα υπέροχα  ροφήματα Starbucks  που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργούνται  με πάθος και αφοσίωση για κάθε ρόφημα ξεχωριστά προσφέρουν απολαυστικούς καφέδες σε συντελεστές και κοινό.

Η εταιρεία ΒΑΤ, υποδέχεται τους επισκέπτες που αγαπούν τα προϊόντα καπνού στην είσοδο του Ζαππείου σε ένα vintage Van όπου παρουσιάζουν τα εκλεκτά προϊόντα καπνού και  τη συσκευή θέρμανσης καπνού Glo

Η εταιρεία Braun με τα πιο αξιόπιστα προϊόντα σιδερώματος.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι: 

Ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το πρακτορείο μοντέλων happy people models, η εταιρεία Printop , η εταιρεία Κare 24 με τα πιο ντιζαινάτα έπιπλα, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία  Minoa Water, Δειπνολόγων- catering με το πιο νόστιμο μενού εμπνευσμένο από την Αρχαία Ελλάδα, τα υπερ- πολυτελή αυτοκίνητα Volvo Sfakianakis και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη του:  Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ( ΕΟΤ),  Enterprise Greece,  Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών  (ΒΕΑ),

Υπό την αιγίδα του:  Δήμου Αθηναίων, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών ( ΕΒΕΑ), Marketing Greece,  Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ( ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ).  

Τέλος,  την 30η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει  η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ). 

Related posts

Camilla With Love – Στάμπες που σχεδιάζονται και ζωγραφίζονται στο χέρι από καλλιτέχνες του brand

News Room A

Αυτός είναι ο sexy επαναστάτης που έψαχνες χρόνια!

News Room

Χριστουγεννιάτικα πουλόβερ: Είναι πάλι στη μόδα και έτοιμα να “απογειώσουν” τις εμφανίσεις σου τον Δεκέμβριο

News Room A