magdasnews.gr
Ζωή

Σάλος με την διαφήμιση της Apple για το νέο iPad Pro – Γιατί ζήτησαν συγγνώμη λίγες ώρες μετά

Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση της Apple για το νέο iPad με τον τεχνολογικό κολοσσό να ζητάει συγγνώμη και να παραδέχεται ότι η διαφήμιση ήταν «άστοχη».

Η Apple έκανε το ντεμπούτο μιας διαφήμισης για το νέο της iPad Pro αυτή την εβδομάδα, με σκοπό να δείξει την ευελιξία και τη δύναμη του προϊόντος.

Ωστόσο, δέχτηκε κριτικές από πολλά μέλη της καλλιτεχνικής κοινότητας, οι οποίοι το είδαν ως μια ατυχή μεταφορά για τη συντριβή της ανθρώπινης δημιουργικότητας.

Αφού ανακοίνωσε νέα προϊόντα στην εκδήλωσή της, Let Loose, νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Apple δημοσίευσε την εν λόγω διαφήμιση για το νέο ναυαρχικό tablet της, το iPad Pro έβδομης γενιάς.

Το βίντεο απεικονίζει ένα δωμάτιο με μια υδραυλική πρέσα που κατεβαίνει αργά και συνθλίβει διάφορους καλλιτεχνικούς και δημιουργικούς εξοπλισμούς, όπως ένα παιχνίδι arcade, μια κιθάρα, πολλές κάμερες DSLR και ένα σωρό εργαλεία ζωγραφικής.

Αφού το μηχάνημα ισοπεδώσει όλο αυτόν τον εξοπλισμό, εξαφανίστηκε και αντ’ αυτού αποκάλυψε το νέο tablet iPad Pro.

Η διαφήμιση φαίνεται ότι έχει σκοπό να τονίσει την ευελιξία του προϊόντος σε έργα τέχνης, παιχνίδια, μουσική και πολλά άλλα. Επιπλέον, η χρήση μιας υδραυλικής πρέσας κλίνει στα παραδόξως ικανοποιητικά βίντεο, που έχουν κάνει τον γύρο του TikTok και του YouTube, που δείχνουν υδραυλικές πρέσες να συνθλίβουν τα πάντα, από λουλούδια μέχρι κούπες μέχρι δοχεία μαρμελάδας.

Πολλοί δημιουργοί, ωστόσο, το έχουν ερμηνεύσει ως αλληγορία για τη χρήση της τεχνολογίας σε διάφορες μορφές της βιομηχανίας των καλλιτεχνών για την αντικατάσταση θέσεων εργασίας και την εκτόπισή τους. Μεταξύ άλλων, ο Hugh Grant, η Justine Bateman και ο Cheo Hodari Coker.

Μια μέρα μετά την διαφήμιση, η Apple αποφάσισε να απολογηθεί για αυτήν λέγοντας στο Ad Age: «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργικούς σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Tor Myhren, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Apple.

«Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Αποτύχαμε με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».

Σύμφωνα με πληροφορίες του Guardian αν και η διαφήμιση παραμένει στον λογαριασμό του Κουκ στο Χ και στο YouTube η Apple ακύρωσε τα σχέδιά της να μεταδοθεί από τηλεοπτικούς σταθμούς.

Σχετικές αναρτήσεις

Ποια δίκη Τραμπ; Όλοι κοιτούσαν την εντυπωσιακή γυναίκα που ήταν στο πλευρό του!

Newsroom

11ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Ιεράπετρας

News Room G

Ο οίκος CH Carolina Herrera παρουσιάζει στην CH Boutique στο Golden Hall τα Summertime Essentials για τις καλοκαιρινές σας διακοπές

Newsroom E